mariajr

2015-12-22
19:50:19

Ny går det för fort

Nu går livet för fort tycker jag.
Jag hinner inte med eller hinner inte leva livet framför allt.
Dagarna går, veckorna och månaderna.
Var fan är bromsen när man behöver den?
 
Den 22 december. Granen har vi glömt men hinner än.
Julklapparna är nästan färdiga, inte många i år.
En färdigkokt skinka har vi köpt och grilljerat.
 
Önskan är att vila umgås och få värdefull tid men mina närmaste. Framför ALLT mina älskade pojkar.
De betyder mest men jag känner mig inte tillräcklig.
/M
Kommentarer:
2015-12-25 @ 19:02:59
#1: Malin

Ja hjulet snurrar alldeles för fort, man får hålla i sig hårt.

Tyvärr är inte våra kids så mycket för att umgås med oss längre.

Jag har iaf haft förmånen att ha långledigt från jobbet, tack vare att jag inte hunnit ta ut semesterdagarna tidigare.

Hoppas ni njuter av julhelgen, hoppas vi hinner ses snart!

Kram


Svar: Kram <3
Maria Rautila

2015-12-25 @ 22:12:08
#2: Malin

Testar fr mobilen 😀

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: