mariajr

2014-01-28
15:24:20

Sista veckan !

Känns underbart att veta att sista veckan i Ånge har börjat. Samtidigt så är det länge att vänta när det är så nära. 
 
Hade en bra tur igår till tidigt imorse. Ny handledare, min hyresvärds son. Det blev en hel del ensam tid i hytten, körandes efter bästa förmåga efter handsignaler och instruktioner via telefon kontakt. Men Mattias var duktig på förklara.
 
Misslyckades dock med min sovning....Inatt börjar jag 02.33 så jag får väl försöka lägga mig i tid.
 
Farmors köttbullar på värmning, ska intagas med spagetti. Räcker till idag och en matlåda till. 
 
Saknar min gubbe så in i ...
 
Jag längtar så mycket hem så jag antagligen kommer att bråka och vara sur när jag kommer hem. Självklart är det inget jag vill, men jag vet att det kan bli så. Man ill ju att ALLT ska vara så perfekt....så perfekt och lyckligt så ingen orkar leva upp till det. Allra minst jag själv...
 
<3
 
 
 
Kommentar:
2014-01-29 @ 06:42:04
#1: Malin K

Onsdag idag så nu är det nära!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: