mariajr

2014-12-15
07:11:00

Veckan före julveckan...

...vad gör man då? Handlar julklappar, peppar ungarna inför sista rycket i skolan och håller tummarna för att betygen är som de hoppas, städar och försöker hitta julstämning.
 
Hoppas också på att denna vecka på jobbet ska vara tillfredsställande. Det känns som om det kommer att bli bra. 
 
Denna morgon har jag faktiskt tränat här hemma. Skakar fortfarande även om jag duschat och tagit det lugnt en bra stund. Kan inte låta bli att undra om det är lika för alla som är otränade eller om jag faktiskt har nått skit i luftrör eller hjärta.
Gissar på väldigt väldigt otränad och i akut behov att göra nått åt saken. Vi väntar inte på nått nyårslöfte utan börjar NU.
 
Kommentarer:
2014-12-15 @ 14:18:08
#1: Lars

:)

2014-12-15 @ 22:26:21
#2: Malin

Nånstans måste man börja, jag har lärt mig att inte sätta för höga mål från början. Sätt mål du klarar av, när man ser förbättringar då blir det roligt!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: