mariajr

2014-12-01
07:54:44

Advent

Lite förskräckt blev jag nog när det gick upp ett ljus för mig. Det är 1:a advent...
 
Men ganska snart så hade vi hittat både adventsljusstake och andra ljusstakar :) och en och annan stjärna. Men färdigpyntat får det bli en annan helg.
 
 
Denna måndag är jag lite seg och avvaktande. Grubblat mycket över rutiner på jobbet. Även hur mycket jag ska få sitta sitta på min arbetsplats och rita de fem köken som ligger i "kön". Tror inte alla fattar att jag jobbar som mest när jag sitter bakom datorn på mitt skrivbord. I mångas ögon ser jag nog sysslolös ut. Men denna vecka ska jag vara en stark kvinna och göra mitt jobb. Även fråga om ledigt den 23 dec. En dag borde ju inte vara nått problem. /M
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: