mariajr

2018-03-25
18:56:00

Sommartid

I natt ställde vi klockorna till sommartid. Flyttade fram klockorna en timme när vi vaknade på morgonen. Det innebär väl att det kommer vara ljusare lite längre på kvällarna. 
Vi behöver verkigen röra på oss, Lars och jag. Så idag kom vi faktiskt iväg på en lång promenad. 1,5 timme. Kändes jätteskönt. 
 
 
 
 
Här hoppas jag att vi kommer sitta några timmar under påsken. 
 
Detta var sååå gott när man kom hem. Blossande röd och varm om kinderna.
 

Mys.
Drar mig för måndag och tisdag. På tisdag ska jag på en Coliscopi undersökning i Kalix. Då måste jag dricka 4 liter laxermedel på måndag :( Inte lätt kan jag säga. Men skönt när der är över. Hoppas inte doktorn hittar något otrevligt där nere bara!
 
M
Kommentar:
2018-03-26 @ 15:15:08
#1: Malin K

Självklart håller jag tummarna jättehårt för att det ska gå bra!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: