mariajr

2017-06-15
20:57:00

Grus i maskineriet

Sitter vid datorn inne och känner en god gräslukt! Lars klipper gräs där ute. Känner mej någorlunda till freds. Fortfarande sjukskriven. Om än bara 50%. Vem hade trott det den 25 oktober? Absolut inte jag i alla fall.
Det känns roligt att vara tillbaka på jobbet! Men jag får verkligen aktivt tänka på att hålla mig till mitt jobb och inte oroa mig för saker jag ändå inte kan göra någonting åt. Eller saker som INTE är MITT jobb. Jag kan alltså inte riktigt skilja på "Mitt och Ditt" ;)
 
Av Åsa fick jag mina första tomatplantor. Spännande!
 
En mysig stuga som orsakat så mycket sorg för oss. Den största förloraren är min mor!
Tycker det är jättetråkigt att förlora kontakten med delar av släkten. Men vi har inte haft något val :(, jo att offra en...
 
Kusin och mor
 
Moster i Vittangi och mor
 
 
Så söta kossor i Saittarova
 
Suptallen, Vittangi. Inte likt som den såg ut när man var liten. Nu är det gjort en riktigt tjusig rastplats och tallen är större :)
 
Avslutnings kväll och vi spionerar på ungdomarna!
 
Första dan denna säsong som jag åkte hoj till jobbet. Mycket trevligt!
 
Kram
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: