mariajr

2016-10-29
13:54:58

AW

Igår var jag på after work!
rätt mysigt och inte alls som jag oroat mig för. Bekyrade mig för att det skulle bli massor med frågor och att jag inte skulle kunna hålla tårarna borta. Men det gick bra. Inga tårar, god mat och trevligt. Känslan att av de förstår min situation och det kommer bli bra.
Det är med blandade känslor jag får inse att jag inte är oumbärlig och att företaget inte står och faller med mig. Klart jag förstått det men ändå. En skönt känsla. Samtidigt känner jag att det kommer att ta ett tag innan jag kan komma tillbaka och INTE falla tillbaka i samma spår. Men det beslutet har jag lämnat ifrån mig till mer kvalifiserad personal.
Idag är det soligt och fint, men kallt. Jag hjälper Lars med lusthuset.
 
 
/ M
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: