mariajr

2016-11-16
09:17:00

Lars och jag

Som tidigare sagt. Har man en fotontresserad bästakompis så får man lov att ställa upp. Denna gång pga nyinköpta blixtar som skulle kombineras med övrig utrustning.
Men det var skoj och resulterade i naturliga foton på Lars och mig. Jag tycker de blev lite kul. Jag måste däremot vänja mig med att jag ser så mycket äldre ut än jag trott. Lär mig att acceptera faktum.
Lars och jag behöver göra saker tillsammans så klart vi ställer upp. 
 
 
Ibland borde man strypa honom! (Har lust i alla fall)
 
Eller bita honom.
 
Eller bara tala om att han är MIN och vi är starka tillsammans! 
 
Älska honom!
 
Trivs inte riktigt med glasögonen så de la jag bort.
 
Bokat till hos optiker för en förnyngring där.
 
Annars går tiden sakta. Jobbigt att vara sjukskriven. Får inte mycket gjort alls. Gör jag en sak så är jag helt slut efteråt. Energin är som bortblåst. Gör jag inte iordning mig direkt på morgonen så blir det inte gjort alls. Skraj för att någon ska komma på besök. Känner mig jättetråkig!
Vill "skärpa till mig", "bita ihop" , "ta mig i kragen"...
...vet inte riktigt hur!
Så nu har jag gjort en lista med 6 punkter för dagen
 
  • Någon form av fysisk aktivitet/ träna.
  • Dusch
  • Bädda
  • Vika tvätt
  • Dammsuga
  • Planera middag
 / Maria
 
 
 
Kommentarer:
2016-11-16 @ 13:23:50
#1: Sonja

Vila som gäller! Lyssna på kroppen, är du slut efter att ha gjort en grej, ja då ska du nog vila och inte tvinga dig att göra saker och "skärpa till dig"
Sköt om dig!
Kram!

Svar: <3
Maria Rautila

2016-11-16 @ 13:25:16
#2: Sonja

Och så klart JÄTTE fina bilder. Du ser då mycket yngre ut än vad du är...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: