mariajr

2015-01-09
20:42:47

Min arbetsdag!

Jobbat som en tok idag. 
Jag hade inte mycket bestämt inför arbetsdagen idag. En enda sak. Ett köksförslag till en kund. Jag ville få klart ett förslag till honom med priser och allt .....
Det blev lunch....hade hunnit öppna ritningen.
Var på lunch....
Åter i butiken med focus på en sak....föslaget till min kund....
När klockan hunnit bli tre tänkte jag att OM jag hade en seriös deadline...då skulle jag få det gjort. Jag ringde kunden och sa att jag har förslaget klart. Hoppades att han skulle säga att han kommer till veckan. 
Han säger...."Men vad roligt, när slutar du????" 
- Jag jobbar till fem.
- Men då försöker jag komma senast halv fem!"
.
.
.
jisses!
...min arbetsdag slutade sex.
Men jag var nöjd. Min kund såg nöjd ut :D 
 
Middagen blev grillad kyckling :)
 
Nu SOA...<3
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: