mariajr

2015-01-04
17:36:10

Det nya året!

Sitter vid köksbordet som så många gånger förr funderar, surfar på nätet och dricker vin. Älsklingen sitter mitt emot och gör det samma, tror jag i alla fall. Han har jobbat men nog gjort kväll ;)
 
Julen är nästan över och det nya året har börjat. 
Tror det kommer att bli ett bra år. Det känns som en ny början faktiskt. Vet inte exakt vad som är på gång, men nått är det.
Vi firade julen i Lögdö Bruk hos svärmor och svärfar. Jobbigt men underbart. Ulf´s Max tillsammans med mamma Nissa firade julen med oss. Bara det gör det extra speciellt!
 
 
Det har varit underbart, irriterande, jobbigt, kärleksfullt ... allt som hör julen med släkten till! Kanske hade jag behövt lite mera vin... ;)
Bowlat...
 
 
 
Sett nya bron...
 
 
 
... återkommer med nyår i Övertorneå.
 
En mörk sak jag konstaterar ikväll är åter igen att man är aldrig så ensam som när man är ensam bland människor. Så känner jag mig här var vi bor. Hemsk känsla och den tär på mig. Vill inte smitta över den på andra men jag hatar det. 
Hade ju inte varit samma sak om jag känt mig ensma för att man inte kände folk. Men nu är man ensam och utfryst bland människor man umgåtts med massor. Det är konstigt!
Otroligt skumt!
 
Men samtidigt så är det nog bäst så. Vi hittar snart någon annanstans att bo, så snart vi är redo antar jag.
 
Älsklingen väntar i spat...God fortsättning!
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2015-01-06 @ 16:05:51
#1: Malin K

Jag hoppas ni blir redo att bo närmare oss snart ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: