mariajr

2015-04-20
20:49:01

Tiden går för fort!

Klockan går alldeles för fort...tycker det är nyss som jag såg fram emot utbildningen i Tidaholm. Lära mig mer finesser i ritprogrammet osv. Nu har det snart redan gått en veckan sen jag var där.
Vårvintern började visa sitt intågande just...nu är det snart maj! Inte undra på att man känner sig slut och sliten ibland, man firar väl snart sin 75 åriga födelsedag. 
 
På Kallax träffade jag Ida. En tjej från Juoksengi (nästan) som stack till Malmö för att läsa till veterinär i Köpenhamn. Tuff gjort! Nu är hon veterinär och bosatt i Skåne. Höns har han kvar!
 
Rätt mysigt och fluffigt kring molnen. Även om jag måste erkänna att jag många gånger tycker det är läskigt att flyga. Helt tryggt känns det inte!
 
Ingen snö har de i Stockholm!
 
Vättern
 
Marbodal Center i Tidaholm, många fina kök!
 
 
 
Den obligatoriska gemensamma middagen en av kvällarna!
 
Å så är det kö ...
 
Nu lyfter vi!
 
Kolla! Jobbet :) 
 
Bowlingkväll. Men utan kidsen. Lite egoistiskt eftersom jag vet att Isak skulle uppskattat det.
 
Denna gång gick det väldigt bra för mig. Ingen Jumbo ikväll!
 
Snö har vi kvar! Huga!
Men inte länge till!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2015-04-21 @ 07:15:41
#1: Malin K

Du har hunnit med mycket roligt nu!

Men visst rusar tiden, helt sjukt.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: