mariajr

2014-09-17
06:40:18

Förändringarna fortsätter...

...jag har sagt upp mig!
 
Man skulle kunna tro att det borde vara för ett lokförarjobb, eller hur! Men det är det inte. Orkar inte vänta på det just nu, jag behöver förändringen jag sökt NU!
 
Jag ska börjar sälja kök igen :D
 
Själv hade jag inte sett annonsen men som tur är har man bästa vänner som bevakar sånt för mig och som känner mig och som vill mitt bästa. Så... jag skickade in ett mail med de bästa referenserna och fick komma på intervju. Kände mig inte så säker efter den för jag försökte vara mig själv och ärlig. Kände att det fanns risk för att jag pratat för mycket som vanligt och att jag framstod lite "kärring". 
Delgav dem att mitt självförtroende inte var det bästa och påstod INTE att jag kommer sälja kök så de aldrig set nått liknande. Men jag kände att jag orkar inte hålla upp nån fasad så det är lika bra att visa det med en gång.
 
De skulle ha hört av sig före helgen så jag trodde nog att det var kört. Men så ringde platschefen på måndagmorgon och sa att dom vill träffa mig med en gång. 
 
Å efter att jag blivit lite irriterad på vårt kontorsmöte tidigare på morgonen så ..... istället för att få lite betänketid efter ebjudandet om jobb så tackade jag JA direkt. Funderat har jag gjort i hela mitt liv (ja ja jag vet kanske inte alltid tillräckligt) och det har inte tagit mig någonstans. 
 
Hör och häpna...dom tyckte INTE jag skulle prata mindre. HURRA! Ett jobb jag får prata ihjäl folk...(Jag skojja)
 
..../ Lite lätt skärrad
Kommentar:
2014-09-17 @ 13:41:19
#1: Malin K

Ja jösses hur jag ställer till det i ditt liv, när ska du få lugn o ro? Fast eg så tror jag att lugn och ro är alldeles för trist för dig.

Jag tycker att det där låter som det ultimata jobbet, du gillar att prata och dem gillar att du gör det, perfekt!!

Grattis än en gång och Lycka till nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: