mariajr

2014-10-24
20:37:00

Lita på sig själv...

 
jösses jag var djup sist. Kan bli så när man funderar för mycket. Det blir mycket att läsa mellan raderna....det tänker man inte på när man skriver. Nåja, det är en blogg och det blir som det blir. 
Lite på riktigt faktiskt. 
Idag är en härlig fredag. Ätit pizza på ungarnas begäran, drukit svingott rött till detta och lyssnar på Lillasyster (Danielmusik) . Idag är en bra dag. Trött ! Ja! men på ett rätt bra sätt. 
 
Det som jag tror har fått mig att tycka att det är bra dag är nog en kombination av några saker. 
Med facit i handen efter kursen i Tidaholm så känns det bra. Jag duger, och kanske till och med lite mer. Även om jag fick höra mycket om hur jobbigt det skulle bli för mig att sälja två köksfabrikat, och att flera även sa att de tyckte synd om mig....så känns det lite som en utmaning istället. En sak i taget bara! 
Sen fick jag känna på att träffa nya människor och känna att sånt är jag bra på, det klickar genast med de flesta. Underbart att vi är så många, så olika och så spännande.
 
Militär eskort är en sån där cool upplevelse. Fick prata både Ebola och Putin...
Härliga killar. Tror de tyckte jag verkade vilsen och bortkommen så fadersinstinkterna vaknade genast. Bara kärlek till dem <3
 
Tidaholm var vackert, mysigt och litet. 
 
  
Taggad att få rita många kök i höst!
 
Stärkande tjejkväll före jag reste...
 
 
 
Lunchade med Annica idag. Det var mysigt. Värsta slaskvädret att ta sig dit...
men ett bra lunchställe rätt nära jobbet = perfekt.
 
Nu är jag trött...imorgon är det lördagsjobb.
/M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2014-10-28 @ 13:50:27
#1: Malin

åh jösses bilder på mig!!!! vänjer mig aldrig.

Du låter peppad efter Tidaholmskursen, så bra!!!

Vi måste träffas snart! /Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: