mariajr

2014-11-05
07:38:00

Saknar Hemma!

 
 
Denna morgon känner jag mig faktiskt riktigt sliten. Efter kursdagen gick vi och åt på en Mexicansk restaurang och därifrån tillbaka till hotellet. Men jag låg vaken länge och såg en tv, kunden inte riktigt slappna av och sova. Det är nog det som känns idag. Även att min mage givetvis ska krångla lite. Bra att jag har bra blodvärd (om vi säger så) :(
Halva tiden har nästan gått nu. Skönt för jag börjar längta hem. Utbildningen är bra och helt nödvändig i mitt jobb så det är bra. Men vi har högt tempo och klämmer in mycket. Brukar vara bra i mitt fall vanligtvis, jag hoppas verkligen att det är så nu också. Önskvärt är ju att jag får börja jobba med det direkt när man kommer hem igen men så känns det inte riktigt som att det blir. Mässa nästa helg och rätt snart efter det Tidaholm igen för mer utbildning i det andra köksmärket...
Gäller att bara pyssla med saker på fritiden som ger mig energi. Träna kanske!!!
Kanske i form av långa lugna friskluftspromenader som Lars och jag tagit oss tid till den senaste helgerna. Sen vila vila vila...nödvändigt vis inte i form att tv-soffan. Den har en förmåga att ge en dåligt samvete som i sin tur tar energi.
     
   
 
 
Nu frukost. Ha en bra onsdag allihop/ M
 
Kommentarer:
2014-11-05 @ 10:15:51
#1: Malin

Oj är du där hela veckan?
Förstår att det blir mycket för dig nu, mycket nytt och mycket resande. Då är det viktigt att kunna slappna av emellanåt.

Jag var på mitt 4e spinningpass i morse, åå det är så jobbigt :S Men ska försöka kämpa på iaf och inte bli lat.

Kram så hörs vi!

Svar: Du är så duktig på att ta dig i kragen och träna, fortsätt med det :DPåverka mig. Spinning kanske skulle passat mig också men jag får ju så jäöla ont i knäna av cykling. Antagligen så är det övergående om jag skulle cykla regelbundet. Det är jag övertygad om.
Maria Rautila

2014-11-10 @ 20:47:56
#2: Malin K

Jag har verkligen varit oduktig i många år.. Men det blir en kick när man känner framsteg :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: