mariajr

2014-11-26
18:25:00

Kök i Tidaholm...

Vila på rummet. Snart ska vi samlas nere i baren för en sista gemensamma middagen. Mysigt hotell men matsedeln kunde variera mer...blir nog Flankstek IGEN antar jag.
Skulle nog egentligen behövt jobba lite men känner att det nog inte skulle bli så mycket gjort. Man har fyllt huvet som vanligt med en massa och behöver smälta det. 
Tänk om man hade så här fina utställningar hemma på XL Bygg. Kanske blir det så...snart!
 
 
 
 
Många tjusiga lösningar. Denna gång har utbildningen handlat mest om produkterna och materialen. Vad som går att göra och vad som inte går att göra och varför. Viktigt kunnande i många fall.
 
Mor och far har anlänt till Råneå och grabbarna eftersom Lars och är på tjänsteresa. Hoppas han också har trevligt på sin tur. 
 
Nu har i alla fall jag genomgått en "raggardusch" och ser ut som en riktigt läcker 46-taggare (45 nu, 46 om några timmar.... ;)
 
 
Kommentar:
2014-11-27 @ 10:24:39
#1: Malin K

GRATTIS på födelsedagen den här vägen också!!

ÅÅÅ vet du hur sugen jag är på göra om köket NU!!?

Vi måste sätta oss med det snart. Köket på den sista bilden såg fint ut, är det högblankt?

Födelsedagskram

Svar: Nej det är inte högblank jag ska kolla upp vilken lucka det är.
Maria Rautila

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: