mariajr

2014-11-21
08:11:57

Danmark...

 
 
Godaste pizzan ever åt jag på Rafaels...för att få smaka dessa måste man boka bord. 
 
Man orkade inte med så mycket mer än plugget på dagen och sen middag. Min "klasskompis" hela veckan var Eirik. Men han knorrade inget även om han fick släpa en 40-taggare till måltiden. 
 
Eirik, smal som en sticka men hungrig...efterrätt ett måste! En sån där som man är avundsjuk på för de verkar kunna stoppa i sig vad som helst utan att ens lägga på sig ett uns. Till råga på att sa han att han inte tränade mer...det tror jag vad jag vill om. Säkert sprang han åtta varv runt hotellet när jag gått och lagt mig ;) !
Men en mycket ödmjuk och trevlig kille.
Min efterrätt!
 
 
Flemming i full gång att utbilda oss...på Danska!
 
Gänget på Schmidt-Nordic. Leif, Jacob och Flemming.
 
Hej då för denna gång.
Nästa bilder blir från EuroForum mässan...
 
/Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2014-11-21 @ 09:11:45
#1: Malin

Vilket gäng :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: