mariajr

2014-05-29
08:55:00

Sommar´n på väg!

Det kan ju tyckas att det hänt hur mycket som helst sen sist jag skrev eftersom jag inte hunnit med min lilla blogg. Det har det förståss inte...eller vänta nu. Det har hänt en hel del!!! 
 
Nu har jag en Lokförarexamen ... kan ni fatta! Men kör jag nå tåg då? NÄÄÄ det gör jag inte. Sitter snällt ( nå inte alltid så snällt) på min plats och caddar. 
Vi har hunnit starta upp motorcyklarna, jag har till och med hunnit köpa en till. En som jag får köra efter den 3 juli. Den tredje juli får jag börja köra tung motorcykel. Så en Suzuki Mauruder ska jag förhoppningsvis köra senare i sommar. För tillfället har Lars lånat den och hans BMW har fått stå i garaget. 
Min lilla pärla är det inget fel på. Den fick finfina betyg på besiktningen också. Så skulle den nya vara lite för "stor" att köra för mig så blir den lilla Suzukin och Lars får köra den andra. 
 
 
Maj-rundan lockade hur mycket folk som helst trots att det var jättekallt. Är man hoj-åkare så är man i alla väder säger dom. Detta gäller inte mig. Maj-rundan är et undantag, annars vill jag bara köra i finväder! 
      Det mysigaste är kaffekoppen och ostmackan vid vägkanten med älsklingen!
 
/Kram
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2014-05-31 @ 21:50:59
#1: Malin

Visst är det härligt när det händer lite skoj i livet.

En ny cykel är aldrig fel, vi har bara lite olika sorts cyklar :D

Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: