mariajr

2014-03-24
08:17:44

En vecka kvar

Knappt en vecka kvar här i Sundsvall. Nästa vecka blir en pluggvecka, HOPPAS jag!
 
Tiden här går ju fort och jag har det jättebra. Bra tågkörning och bra boende hos svärmor och svärfar. Det är ju lite hemma om man säger så.
Magen har skött sig även om den nu igen börjar gnälla lite. Direkt den gör det (gnäller alltså) så blir man lite låg. Vet inte hur jag ska förklara men det känns som om...som om jag borde fattat att det här jobbet som lokförare inte funkar för mig. Jag vill inte ens säga det :( 
 
Jag kan inte vara mitt gamla jag som SKA fixa allt! Hålla för ALLT! Vara den starka både fysiskt och psykiskt.
 
Andra stunder tror jag det skulle passa mig hur bra som helst. När man väl kan det och har lite rutin så är det ett lugnt och skönt jobb. Mediterande vissa stunder till och med. Då ger det en härlig tillfredställelse genom att man utfört ett så häftigt jobb. Att man gör det på ett säker och bra sätt.
 
Då borde det ju passa min mage helt förträffligt.
 
/M
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: