mariajr

2014-01-07
07:59:13

Vecka nummer åtta

Då sitter man här igen, framför datorn i Ånge. Rullgardinen har jag inte dragit upp än ...
Turen börjar 10:18 och jag kommer att dela den med Sara, en klasskompis. Första gången jag kommer att ha en tur tillsammans med en annan elev. Tror vi kommer att dela fyra av sex turer denna vecka. Tror det kommer att gå alldeles utmärkt men vi får väl se.
 
Blir jag lika nervös som sist jag hade en klasskompis i hytten så blir det här en låååång vecka. Men han satt och sa att "Så gör inte han" och "min handledare har inte behövt hjälpa mig alls" osv ....det hjälpte ju inte i alla fall. Tror att Sara och jag kommer att "kompa" bättre, eller så får jag helt enkelt bli lite självsäkrare.
 
/M
Kommentar:
2014-01-07 @ 15:11:05
#1: Malin

Jag tror att du kommer att glänsa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: