mariajr

2014-01-21
11:43:00

Vecka nr 10 i Ånge!

 
 
Men jag är inte i Ånge just nu, utan vilar upp mig hos svärmor och svärfar. Så skön, börjar nästan få lite panik att åka tillbaka till Ånge igen. Kan inte riktigt förklara varför det känns så :(
 
Har liksom helt slut på energi. Kan nästan inte prata med Lars utan att jag börjar böla. Fy fy Maria. Bit ihop, det här är ju skit kul!!!
 
Är lite förbannad på mig själv. Det behövs så jäkla lite för att jag ska bli "låg" som fan. Dels är det hälsan. Det finns inget mer oattraktivt än att känna sig skruttig. Värdet liksom sjunker på en. Det känns som om man kör med falsk marknadsföring av sig själv och ni som känner mig vet hur jag hatar att säga att en produkt är vad den inte är. Jag borde vara skit billig, på rea-hyllan helt enkelt! / M
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2014-01-21 @ 19:09:15
#1: Syrran

Om du är på rea-hyllan så ligger jag redan på reklamation-hyllan.

Svar: Hi hi ...vi slutar väl på loppisen ;)
Maria Rautila

2014-01-21 @ 22:10:15
#2: Malin K

haha där slog du huvudet på spiken, för så där känner jag också, jag får väl vara med i klubben?

Svar: Ja varsågo, du får vara med ;)
Maria Rautila

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: