mariajr

2014-01-15
11:42:23

Fryser ...

Att det ska vara så kallt.
Då pratar jag inte om kylan ute utan här inne. Det är inte egentligen så kallt men jag är frusen. Det brukar jag inte vara. 
Har långkalsonger, strumpor, raggsockar och fritidsbyxor på innomhus. Två tröjor, en tunnare och en lånad ylletröja av Annki (hyresvärden). Ändå är nästippen iskall och jag inte varm.
 
Annki har ju en liten butik eller hade en. Där har hon sålt lite olika handverk, konst mm
 
Hon plockad fram några ulltröjor som hon haft i butiken. Nu har jag investerat i två. En dyrare ulltröja från Gotland och en lite sportigare variant. 1500 kr för två tröjor. Men det kan det vara värt.
 
Känner redan att jag börjar få upp värmen i kroppen. Vid tvåtiden börjar jag jobba igen. Vi ska ut till Tunadal och växla vagnar vid fabriken till midnatt. 
 
/Maria
Kommentar:
2014-01-15 @ 13:12:42
#1: Malin K

haha vilken affärsidé!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: