mariajr

2014-01-08
20:48:14

Första veckan halvvägs...

Jaha....se där, redan onsdagkväll.
 
Idag ny handledare, Fredrik. Trevlig och lugn! Det är det som behövs för mig.
 
Igår körde jag ju med klasskomipsen Sara. Det gick bra och jag tycker vi kompade bra. Handledare Gert fixade två brudar i hytten hur bra som helst. Eftersom Sara inte kört Coradian tidigare så började jag köra. Ånge till Sundsvall. Hon körde Sundsvall till Östersund och jag tillbaka till Ånge sen. Halva vägen var.
 
Imorgon skulle vi också kört tillsammans men handledaren Fredrik som jag hade idag fick en extratur imorgon och då jag jag åka med honom så får Sara köra själv med Gert. Då får jag tre dagar i rad med Fredrik och det känns bra att få ha samma handledare några dagar i rad. Å så behöver vi inte dela turen utan får köra själv hela tiden...vinn - vinn situation :) 
 
Nackdelen är väl att jag måste kliva upp före f_n imorgon, 03:30 tänkte jag. 
 
Men miniserien jag började se igår "Maria Wern" går ikväll... kan inte hjälpas! Bara se til att somna direkt sen.
 
Tyvärr ser det inte ut att bli så mycket vila mellan Botnia Tåg och Hector. Kör ju söndag och börjar med en tur på måndag hos Hector. Kanske kan jag köra till svärmor och svärfar på onsdag eftermiddag och stanna en natt. Är ledig torsdag. 
 
Natti natti /M
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: