mariajr

2014-01-16
23:01:18

Femtio nyanser...

Då var den utläst, boken "Femtio nyanser av honom" ... vet inte riktig vad jag tycker om den. Men jag tror jag ska läsa den andra bokeÄr lite låg idag. Trött och frusen.
 
Sen har min tarm börjat oroa mig igen. Usch och fy! Ska försöka inte tänka så mycket på det, men det är inte lätt. Vad har jag gjort för att irritera den? Vad kan jag göra för att stoppa det? osv osv ... Lugna ner mig kan ju vara en bra början.
 
Fick schmat idag för nästa vecka. Hurra. Är ledig måndag till onsdag. Börjar igen torsdag 02:55 ... det känns som om jag skulle behöva vila lite så jag kan börja känna att det här är roligt igen. Tror jag är för trött för det just nu!
 
Saknar min familj. Tårarna vilar ganska ytligt just nu. / M
Kommentar:
2014-01-17 @ 08:40:04
#1: Malin K

Fy vad drygt, men några dagar blir nog fint!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: