mariajr

2014-02-07
19:13:32

Slö dag!

Exakt så som jag inte ville att min dag skulle bli...så blev den. Såg framför mig hur jag skulle städat och fejjat, pluggat och bakat. Men nej! Legat på soffan och grubblat hela dagen, har inte ens tagit upp böckerna från ryggan.
 
Funderingar på hur man ska ladda batterierna och vara redo att åka bort även denna gång på LIA:n. Jag trodde faktiskt att jag skulle få stanna på hemmaplan sista perioden. Man är så nära att skita i den helt och hållet. Men det kan man ju inte när det är så lite kvar. Å jag vet ju inte. KAN ju hända att jag får vara på hemmaplan. Vet ju inte var jag hamnar än. Tummarna kan jag hålla ett tag till.
 
Jag har kvällskompisar kvittrandes runt mig. En på stolen intill...nä nu två på stolen intill. Melwin pratar på för fullt men man förstår inget av det. Busvisslingarna känner man igen och smackandet som vi brukar göra till dem. Skulle var coolt och enkelt om de vara ordentligt tama.
Min hals är ond. Har ju sluppit förkylningar och annat så det är kanske min del som kommer. 
 
Kan hurra för en sak. Min mage har börjat sköta sig. Det gör mig så mycket lugnare. Kan det vara för att man är hemma igen?
 
Älsklingen är i Amsterdam med jobbet.
 
I helgen är det basketmatch på Luleå Energi Arena. Seriematch för Klas.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: