mariajr

2014-02-19
07:41:20

Ny energi!

Kände mig otroligt utvilad när jag vaknade i morse. En härlig känsla som måste tas till vara. På med lite kläder och ut på en rask prommis i ca 25 minuter. Plankan när man var hemma i köket igen och in i duschen. Varför ids man inte göra så här oftare? Man mår ju så himla bra, i alla fall just nu. Kan hända jag är ett vrak igen till lunch...
 
Men jag måste erkänna att jag är lite skraj av mig att promenera i mörker. Tänk att man blir så harig på äldre dar. Men det är ju inte "fula gubbar" man är rädd för utan ...typ björnar och galna älgar å sånt. 
 
Magen där emot kunde få läka snabbare. Att det tar sån tid gör en lite nojjig. Ska det vara så här eller är det snart tillbaka som det ska?
Funderar på om min energi kan vara ett resultat av peppande polare igår? Kan nog ligga lite i det.
 
Önskar alla en dag med mycket energi/ M
 
Kommentarer:
2014-02-19 @ 10:35:11
#1: Malin K

Bra jobbat, det kanske är nu det vänder för dig? Mitt känsloliv var i stor kaos igår, var tvungen att beställa hem syrran på en bastu för att lugna ned mig lite.. kul att vi träffas idag så får vi stämma av läget :)

2014-03-03 @ 12:40:51

Härligt att vara utvilad! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: