mariajr

2014-02-09
15:18:00

Ja se det snöar ja se det snöar...

Det snöar lapp-handskar där ute. Det ser mjuk och gosigt ut.
 
Mor och far ringde just och berättade att de kommit hem och att det gått bra att köra. Det snöade inte i Övertorneå. Tycker det är så mysigt när dom är här. 
 
Klas har haft basketmatcher i helgen, både lördag och söndag. Förluster båda tyvärr men matcher med mycket bra spel från killarna. Men får man inte fler bollar i korgen än motståndarna så förlorar man i alla fall.
 
Igår fick de möta Luleå City i nya Luleå Energi Arena. Jag passade på att fixa så jag fick se lite utav inredningarna jag inte sett tidigare. Inredningarna som jag ritat. Inget speciellt men ändå. Kul!
 
Personalens fikarum! Inte något speciellt men jag tycker man fått med det mesta praktiska som behövs i ett fikarums pentrydel. Fläkten var tydligen inte än installerad ordentligt, en baggis i mina ögon ;)
 
Här hade man kanske kunnat få kosta på sig nått extra ordinärt tycker jag, men visst....det duger!
 
Damernas i stora foajen. Där har jag bara gjort ritningarna. Men jag tycker att det är snyggt. 
 
I Korridorerna är färgsättningen tjusig, intressant och rätt coolt! 
 
Jag kanske kan köra tåg på sommrarna och jobba på kontoret vinter halvåret???
 
Ikväll/ i natt kommer gubben hem från Amsterdam! När jag väl är hemma igen, då åker han bort. Men jag hoppas att han haft roligt så det inte var bortkastat.
/ M
 
Kommentar:
2014-02-14 @ 08:43:15
#1: Malin

Ja det blev ett fint lyft för vår fina basketarena! Det gjorde ni BRA!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: