mariajr

2014-02-02
08:57:51

HEMMA

Äntligen äntligen äntligen är jag hemma med familjen.
 
Andra morgonen jag sitter hemma vid köksbordet. Det känns skönt!
Men kanske bara i fem veckor. Sen ska vi ut på LIA igen och jag är rädd att jag måste åka bort igen. Ska försöka att inte tänka på det utan koncentrera mig på dessa fem veckor veckor av skola och prov.
 
Snörusk utanför fönstret. Lars och jag sitter vid köksbordet med varsin dator och funderar på dagen. Basketmatch för Klas, evetuellt en husvisning i stan, tvätta, samla ihop skolmaterialet mm
 
Tyvärr så har jag ett mörkt moln över huvet hela tiden just nu. Min jäkla mag som inte vill bete sej. Pendling mellan att det nog är på väg åt rätt håll och nästan ångest för att "here we go again"...
Mitt humör är är skit!
 
/M
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: