mariajr

2014-02-20
06:49:24

Det känns lite skit!

Min utbildning känns skit just nu. Känner mig fruktansvärt oprioriterad. Det blir ingen vecka hemma i norrbotten för mig denna gång heller. Inte blir det heller persontrafik....det är i och för sig inte så farligt för mer träning att köra lok är bara bra. Bara magfan håller ihop så blir det nog bra.
Tycker däremot att vi kunde delat upp tiden mer för nu får många hela perioden i norrbotten utan att det för den skulle slutar med ett jobb. Som det ser ut nu får jag totalt sex veckor av 22 på hemmaplan. Nåja ... får vara i Sundsvall mest troligt så då behöver jag inte ha dubbelt boende, får snylta på svärmor och svärfar igen :)
 
Jag blir en ingenjör med lokförar-examen!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: