mariajr

2014-12-14
11:55:37

3:dje advent

Rätt underbart att det snart är jul. Eller jul är det väl redan lite. 3:dje advent måste ju räknas till jul.
Blev uppe sent framför tv:en igår kväll. Den ena filmen efter den andra. Två samtidigt i olika kanaler ett tag. Grabbarna på sina rum och gubben i sängen. Jag trivs att softa framför tv.n för mig själv. Inte alltid men ibland. ...eller så ligger jag bara och laddar för att idas gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna.
 
Härligt dis ute. Men frostigt på nått vis. Tempen har sjunker och är nu på -7.5 grader. För ett par timmar sedan var det bar -2.
Idag ser jag fram emot en hemma fixar dag. Inget smink i ansiktet och bara ut för möjligen en promenad eller besök på ICA.
Vi får se vad vi hinner.
 
Efter veckan som varit på jobbet behöver jag ladda lite. En vecka med interna utmaningar som tagit på krafterna. Men men ...det kan nog bara bli bättre nu och DET ser jag fram emot.
 
/Maria
Kommentar:
2014-12-15 @ 22:27:51
#1: Malin

Jag kan inte softa framför tvn.... sova är jag desto bättre på.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: