mariajr

2014-04-04
08:05:44

Check!

Fy fan va skönt! Har varit och skrivit förarbevisprovet (check) på trafikverket idag. Blev nog 10 kg lättare på köpet (vad smal jag ska vara när stor-provet är klart). Det gick vägen men jag tycker inte att det var så enkelt. Hade vi inte fått endagarsutbildningen om regler, lagar, tillstånd mm så hade jag inte klarat det. Å det var inte ens tänkt att vi skulle få den.....hur hade det då gått kan man ju undra!
 
Alla brudar där ute! Grubblar ni för mycket? Jag tror jag håller på grubbla ihjäl mig. Är det normalt? Hur slutar man?
 
Det kan inte vara lätt att vara gift med mig. Eftersom jag är mästare på att analysera sönder det mesta. Kan inte vara lätt att vara "om the other side" vid en diskussion som jag har intresse i. Kanske en karriärsplan?
 
/M
 
Kommentar:
2014-04-06 @ 21:03:57
#1: Malin

Grattis till förarprovet!!! Det gjorde du bra.

Ang grubbleriet, försök att fundera på vad som gör dig glad och lycklig och så jobbar du för det?


Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: