mariajr

2013-10-16
07:34:30

Första snön

Onsdagmorgon och den första snön dalar på utsidan av fönstret. Ganska fint...sen har jag någon konstig känsla som ropar "Äntligen" på insidan.
 
Livet går, som man säger, upp och ner. Just nu är jag väldigt mycket på "ner"-stället. Länge sen sist, så det kanske var på tiden. Hoppas att det går över. Jag är en mästare på att analysera sönder ord och handling.
 
Det är en utmaning att komma ihåg att inte grotta ner sig i allt. Få tankarna att skärpa till sig och "tänka rätt". En ordentlig utmaning. 
 
Det brukar bli så här när jag är för mycket ensam i mina tankar. När det blir för sällan att man bubblar av sig. Många bubblar av sig i sådana här forum och det kan ju vara ett bra. Ett ganksa praktiskt sätt men inte för mig. Utåt sett är jag en person som är öppen och de flesta tror nog att de känner mig ganska väl. Men det är få som gör det. Så om jag ska använda min blogg till det så blir det lösenord...
 
Vi får se hur det blir med den saken. Ska jag vara fem veckor ensam i Ånge så kanske det är ett måste. Annars kommer jag nog att bli knäpp.
 
En bra sak! Fick svar från min tarm-doktor. Han skrev: "Proverna från tarmen är fina, lugn bild, ej cellförändringar. Lycka till med loken, vi kallar dig om ett år igen."
 
/M
Kommentar:
2013-10-16 @ 19:11:38
#1: Malin

Personligt svar fr läkare. Du gör intryck. Glöm inte att vi alla har ups and downs. Fundera på vad som skulle göra dig gladare i livet! Sen tar du tag i den "listan".

Kram

Svar: Hmm....jobbar på det!
Maria Rautila

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: