mariajr

2013-10-31
14:48:00

Dag 3

 
 
Blev inte så många timmar sömn idag. Kanske får jag mig en tuppis före turen ikväll som börjar 19:05, slutar imorgon (om allt går som planerat) 06:39.
 
Ska ha en ny handledare idag igen och ringde honom tidigare. Den handledare som skulle vara den jag ska ha mest och sätta betygen. Han lät inte så munter och sa att det är ändrat, någon skulle kontakta mig. Så har skett och jag får en annan ikväll samt ytterligare två nya till mina första turen nästa vecka. Till den tredje turen visste de inte än. De förbredde mej samtidigt att mina sista två veckor som jag skulle haft med denna handledare med största sannolikhet då också kommer att bli ändrade. 
 
Nåja, hoppas att det löser sig på bästa sätt och att jag kommer att ha en handledare någorlunda länge så jag får betygen. 
 
Turen igår kändes jättebra. Förare Göran Ö åkte jag med. Han är egentligen inte handledare men det märktes då inte. Lugn och trygg! Min körning flöt fint.
 
En kort promenad alldeles när här...
 
 
 
 
 
 
/M
 
 
 
 
 
Kommentar:
2013-10-31 @ 15:04:04
#1: Malin

Kul att kika in och se hur du har det!!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: