mariajr

2013-11-01
18:22:22

Sista kvällen med familjen!

Underbart! Men jag är trött.
 
Imorse blev vi lite sen med tåget från Storvik. En timme ungfär. Kom i säng vid halv åtta på morgonen. Vaknade vid halv tio, pinka....vred mig i sängen, somnade till ca en timme.... Har varit uppe och jobbat hela natten, vad är det för fel. SOV KVINNA!
 
Klev upp och blev bjuden på en kopp kaffe och nybakt kardemummakaka av min hyresvärd och henne vän. Dom är tydligen inte ihjälpratade än för dom fortsätter fråga massor. "Det är så roligt att lyssna på dej" sa hon! OK!
 
Sen såg jag att Lars skickat ett sms: "Är du på väg snart" , eller nått liknande. Då fick jag bråttom. Åååå mys. Vet inte riktig vad jag fick med i väskan. Nu sitter jag här i Lögdö Bruk. Ett glas rött vid min sida. Varit i Birsta och strosat, handlat ostbricka till ikväll, fikat men älsklingen. Vill inte tänka på att dom åker hem imorgon. 
 
/M
Kommentar:
2013-11-02 @ 10:17:10
#1: Margareta

Du fixar 5 veckor lätt. Nu har det redan gått 1.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: