mariajr

2013-11-10
09:30:00

Farsdag i Lögdö Bruk

Ikväll väntas gäster på farsdagsmiddag i Lögdö. Det ska bli roligt.
I natt har jag inte lyckats sova så bra. Gick sen i säng och hade inte ännu somnat vid två. Vaknade före sju och låg faktiskt kvar i drygt en timma före jag klev upp. Typiskt. Lite grubbel antar jag.
Igår hade svärmor och jag en heldag ute i Birsta. Fick ett par julklappar inköpta. Slösade lite onödigt på mig själv också.
Vi var förbi North Bike för att möta upp ett "blocket inköp" åt bästa kompisen. Passade givetvis på att kolla in hojjarna. En sportster 883 passade mig perfekt. En vacker dag om intresset finns kvar. Ligger lågt på priolistan just nu. Roliga saker som avlopp och liknande måste prioriteras före. Vad tror ni om extraljus i rastret under grillen på min lancia? Skulle vilja ha lite mer ljus i detta mörker.
 
Det är ganska tråkigt väder här nere. Blött, några plussgrader och gröna gröna gräsmattor. Ruggigt!
 
Sista turen med ytterligare ny handledare Anders P. Istället för att lägga sig på ett rum och invänta körningen hem bjöd han mig på lunch i Gävle. Vi åkte givetvis tåg dit och tillbaka. Bra idé. Tillbaka i Storvik lagom för att ta ut körplan och order (vi hade redan den uttagen sen morgonen, men det pratar vi inte högt om). Fin körning hem. Fick ta med oss en passåkning för spets-byte med "stålpendeln" i Ljusdal.
 
 
Fick lova att sätta ut bild på min handledaren om jag skrev att han var den snyggaste i Ånge ;)
Klart han var!
/M
 
 
 
 
Kommentarer:
2013-11-10 @ 21:07:20
#1: Malin

Haha kul handledare, ja och snäll också som bjöd hem dig!! Det finns vänliga själar!! Och du är en av dem ♥ som fixade mitt Blocket köp.

Avlopp är inge kul, E´s toalett har stockat igen och M får inte upp proppen :(

Så nu antar jag att vi måste ringa efter hjälp.
Alltid nå elände som ska kosta pengar.

Kram och kör försiktigt!

(Tänk när du är lokförare kan vi hyra ett tåg och åka vart vi vill :D )

2013-11-11 @ 22:50:50
#2: Malin K

Ser att du pysslat lite med din design! Kul!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: