mariajr

2013-11-07
22:47:54

En handledare att relatera till!

Igår körde jag med nya handledare (igen). En tjej, ett år äldre mig och i min längd. Carina hette hon och har varit lokförare i fyra år. 
 
Hon är egentligen ingen handledare än men jag är glad att hon ställde upp. Hon hade aldrig kört med elev förut. Trevlig tjej och vi hade mycket att prata om. Körningen gick jättebra och jag tror inte jag skrämt henne för att ta på sej elever i fortsättningen.
 
Idag fick jag köra med Göran som om jag kört med förrut. Imorgon blir det en ny bekantskap igen.
 
  
 
Nu blir det "natten" för mig.
Min hyresvärd är bortrest sen i förrgår. Hon kommer inte hem förrän på lördag igen. Idag dök hennes "vän" upp, så nu är jag inte helt ensam i huset....
 
Sov så gott/ M
 
Kommentar:
2013-11-08 @ 08:58:26
#1: Malin K

Känns det som om du fick svar på ngn av dina grubblerier kring yrket efter att ha åkt med henne?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: