mariajr

2013-11-03
17:49:00

Dag 6 i Lögdö Bruk

 Det är så svart ute nu när klockan är efter fem. När man tittar ut genom fönstret hade man sett lika mycket som om de var täckta med svart sopsäck. Höst höst höst :(
 
Igår körde Lars och grabbarna hemåt. Jag grinade inte, lovar.
 
 
Tore körde mej till Per och Erica. Passar på att umgås lite med dem. De kom hem från Turkiet igår och var säkert jättetrötta. Men eftersom Erica nästa helg, då jag också är ledig, är bortrest så fick de orka med mig en stund. Erica och jag delade en flaska gott rött vin. Trevligt att sitta och prata så där. Bestämde att vi ska åka tillsamman till USA och hälsa på Max och Nissa. Inte nu men om kanske två år. Vi måste spara lite pengar först.
 
Imorse fick jag äntligen sova. Vaknade vid sex men lyckades efter lite envishet somna om. Så skönt och antagligen rätt nödvändigt också.
 
Redan nu känns det bättre att vara ifrån familjen. Trots att det känns otroligt länge att vara borta från dem i fyra veckor till. Samtidigt är det nog nyttigt. 
 
 
Det är verkligen höst ute på gården här. Även då det är flera grader pluss så känns det ruggigt och kallt. Blomrabatterna har säckat ihop. Blött och dött är det.
 
Ytterligare en natt här före jag kör till Ånge. Börjar min tur 18:27. Slutar (om allt går som det är tänkt) på tisdag 13:24.
 
                                            
 
/M
Kommentarer:
2013-11-03 @ 21:27:38
#1: Malin

Tur att du har Lars fam inom någorlunda räckhåll!

Detta mörker gillar jag INTE.

Kram

2013-11-03 @ 21:28:07
#2: Malin igen

Det där med Usa lät kul!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: