mariajr

2013-11-19
23:03:00

Dag 22 i Ånge!

Det ser ut som om jag kommer tillbaka till Ånge efter en vecka hemma. Veckan hemma kommer nog att gå superfort. I den är bokat tandis, frissan, mammografi utöver det man annars ska hinna
med som skolan, hemmet mm
 
 
Dåligt att behöva åka bort så snart igen men bra att jag inte måste åka ännu längre bort...
 
Lite förrvirrat blev det ett tag. Fick mail av Jens att jag är prel.bokad på Botnia tåg i Ånge v 50, 51 och v2. I samma stund fick jag schema för samma veckor från GC i Ånge. När jag försökt maila Jens om ett eventuellt missförstånd förstod han inget och bad mig ringa imorgon. Det är nog bäst att göra det. Jag tror att han av misstag skrev Botnia Tåg (....även om jag faktiskt gärna varit där).
 
Hastighetsmätaren
 
Huvudbromskontrollen
 
Visst är de vackar!
 
 
Kommentar:
2013-11-20 @ 07:40:07
#1: Malin

Och jag som är på hemmaplan har svårt att räcka till allt som bokas i almanackan. Frissan, AW, basketsammandrag, föräldramöte, övernattningsbesök, konferens, 2 utv.samtal o Sus läkarbesök. Alldeles hopplöst nu..

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: