mariajr

2013-12-22
21:13:40

Underbart!

Jag vet att jag verkligen, verkligen är en "upp och ner" människa. 
Men måste meddela att just nu! Just nu är det verkligen på topp!!! Kanske är det vinet...
 
Längtat hem ...nu är jag hemma. Mina underbara grabbar (bäst i världen kids) mår bra. Fått bra omdömen i skolan, vilket gör att dom är nöjda med sej själv ...vilket i sin tur gör en mammas hjärta varmt <3
 
En man som jag längtat efter! Kan knappt bärga sej för  att visa hur mycket han längtat efter mej! :)
 
Julklapparna färdiga. Mätt efter god middag. Vinflaskan tömd...
 
Just nu är livet på topp!
 
/M
 
Kommentar:
2013-12-23 @ 08:33:36
#1: Malin

Härligt! Klamra dig fast i den känslan och njuuut!

God Jul!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: