mariajr

2012-09-02
18:34:46

September...

Äntligen har hösten börjat visa sej på allvar. Löven gulnar och nattemperaturen kan bli riktigt låg. Visst skulle jag ha kunnat ha sommar en tag till som alla andra ....men jag lider inte för att den är slut.
Har man sen turen att få en höst med bra höstväder så finns det inget bättre.
Man behöver inte oroa sig för hur man ser ut i bikini eller om jag måste kleta på lite brun-utan-sol och dylikt. Fy vad skönt.
 
Det jag dock lider lite av är ju att hoj-turerna störs av vädret. Snart måste vi parkera hojarna... bu hu bhu hu...
 
 
Kommentar:
2012-09-02 @ 20:23:26
#1: Malin

Kära vän ♥ , har vi haft ngt annat än höst i flera månader nu?

Det blev ju aldrig riktigt varmt..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: