mariajr

2012-05-21
20:39:40

Sorg i huset!

R.I.P Tinni

Imorse när jag hissade upp rullgardinen i sovrummet såg jag henne. Söta lilla Tinni låg alldelses platt på backen. Så ligger hon aldrig så jag förstod direkt att nu hade hon somnat in. Just när det börjar bli sommar och hon hade snart haft massor med gröngräs att proppa magen full med. Nåja hon hann i alla fall smaka årets maskrosor även om hon sista dygnet inte varit så intresserad. Hon har mest suttit stilla och tittat. Så nu med facit i hand så förstår vi att hon visat några  tecken sista dagarna att nått är på gång.

Idag klarade Klas ett mål han kämpat för länge, härligt! Mest för han själv, så skönt att se honom nöjd.

Kom hem idag med hirskolvar till Melwin och Allis, trodde att dom skulle bli stormförtjusta. Har ju hört hur mycket fåglar gillar dem. Jo pytsan, nu har jag två fåglar som tror att en otäck dinusaur har flyttat in... eller nått.

/ M 
Kommentarer:
2012-05-21 @ 22:52:24
#1: Malin

Oj här blandas glädje sorg o skräck, som i ett kinderägg!!



Grattis till Klas. RIP Tinni och de nyinflyttade monstrena dem kan gott hållas i skräck ett tag ;-)

2012-05-22 @ 07:52:18
#2: Maria

...ja faktiskt, du har rätt! Inte underligt att man så oootroligt trött.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: