mariajr

2012-05-31
14:10:47

Konfirmationshelg!

Vilken underbar helg vi haft.
Det som möjligen svärtat ner den fina helgen är de små sakerna som kallas pollen. T.o.m lillebror har för första gången haft en ordentlig känning men på kuppen lärt sig svälja tabletter.


Denna helg har handlat om storebrors konfirmation. Sundsvallsbesök fick vi på fredag redan. Första gången vi hade besöka av farbror P och kusinerna. Riktigt roligt, hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång. Kanske även E har möjlighet att följa med.


Konfirmanderna, Prästen och tidigare års konfirmander som hjälpledare och andra ledare.

  



Dessa fina bilder är tagna av "Malkin".

Återkommer med fler bilder.

/M

Kommentarer:
2012-05-31 @ 16:24:32
#1: Malin

Fina motiv på bilderna iaf! Jag är oxå sugen på att göra ett konfirmationsinlägg på min blogg, fråga om Isak om det är ok att jag publicerar bild på honom.



Kram

2012-05-31 @ 16:28:25
#2: Malin

Hej igen, jag tycker mest om fotot på Isak som heter ngt med 7185 /M

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: