mariajr

2012-03-22
07:36:17

Skeptisk!

Igår var jag på en undersökning jag aldrig varit förrut. Har en väninna som tyckt en lång tid att jag måste komma till dom för en behandling.

Jag har velat ge den "vanliga" sjukvården sin chans först.

Det är höften jag vill ha en "second apinion" för.

Skrattat som en galning efteråt när jag försökt återge vad man gjort under den ganska långa undersökningen. Magneter på näsan och tummen i mun var några detaljer i undersökningen. 
Definitivt ska jag ge det en chans och vara så öppen och mottaglig jag bara kan.
Nu ska de beställa mina rötgenbilder från Kalix och så ska jag på återbesök nästa  vecka för utvärdering och ev behandlingsplan.

Haft nattgäster. Lilla Klara ska operera bort halsmandlarna idag. Hon är så otroligt duktig och modig.

/M
Kommentar:
2012-03-22 @ 12:49:36
#1: Malin

Hmmm jaaa vad ska man tro???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: