mariajr

2012-07-03
14:21:54

Sten från axlarna och 15 år yngre!

...ja jag känner nästan så. T.o.m höften känns mkt bättre.

JAG HAR KLARAT KÖRPROVET PÅ MC IDAG!!!!



Det gick jättebra! Det är jag extra glad för. Jag behövde inte göra om någonting. Var lite orolig över vissa delar som jag faktiskt kan göra dåligt också...... Hoppas det gick bra även för de andra eleverna.

Jag erbjöd mig att köra första då ingen annan nappade på frågan. Det ångrar jag inte. Tror att jag hade varit ännu mer nervös om man fått gå och vänta.

Sen är det ju typiskt mig att göra nått andra inte gör. Kände när vi kom dit på morgonen att "F-n vad jag började bli kissnödig", då var det 45min till vi skulle börja provet. Det finns jag bara skog att ta till där ute. Men gubben min räddade ju som vanligt och löste problemet. Sagt och gjort körde vi ut till vakten på F21. Killen i luckan såg lite frågande ut när jag beskrev ärendet i luckan. Han var tvungen att höra med "Insatschefen". Det gick bra och jag fick lösa problemet med en ganska bestämd insatschef utanför dörren. Tack så himla mycket "Vakten vid F21"....

Har gjort avslut för dagen på jobbet. Ska fika lite tårta och sen bege mig hemmåt för att ta emot vår lilla Casper...

/Bikerbruden
Kommentar:
2012-07-03 @ 17:48:25
#1: Malin

HIPP HIPP HURRA VAD DU ÄR BRA!!!! :)



Tror oxå att det är lika bra att göra bort det direkt, det blir bara nervöst av att vänta.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: