mariajr

2012-02-13
18:10:50

En ny vecka...

...vad svårt att hitta på en rubrik!

Idag tog jag bussen hem. Gubben hade "glömt" mig så jag fick ringa och påminna att han hade en fru att hämta på busstationen. Trött och hungrig...Hmm...

Det gjorde inget, för jag hörde vad han sysslade med där hemma. En stooor kastrull med köttsoppa stod färdig för middagen. Kommer att räcka till fler måltider i veckan, mums!
Janssons på gång i ugnen! 
Torsk på upptining för någon annan rätt.

:)

Ni fattar varför jag föll för denna goding! Ni fattar va!!

/Maria
Kommentar:
2012-02-14 @ 10:24:22
#1: Malin

Klart jag fattar!

Min följde med mig snällt utan att klaga när jag luskammade stans alla klädaffärer i lördags, trots att det är långt ifrån hans favoritsysselsättning..snarare tvärtom. Inte min heller för den delen.



Det är kärlek det ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: