mariajr

2011-09-26
21:37:07

Söndagsaktiviteter!



En härlig söndag med mycket stök och bök. La ut en annons på blocket med hästgrejor. Lars tycker mina (våra) hästsaker tar fööör mycket plats, speciellt med tanke på att vi ingen häst har mer. Tyckte han hade en poäng så ut med annons bara.

Den hästgrej som lockade mest var thermobaren, den gröna hinken längst ner till höger. Jösses vad det ringde på den. Helt klart så hade jag satt den för billigt. Men vi blev av med den och mycket mer. Nu är det bara småkraffset kvar.

Lars tvättade hojarna, Isak bakade, vi flyttade kaninen och klippte ner lite växter. Finväder var det också.

Husvagnsspekulanter på kvällskvisten.

Idag måndag har Nina och jag gjort slut på sommarvilan. Första träningspasset på gymmet. Åldersnojjan slår till med full kraft när det mesta man gör bara gör ont och man törs inte ta i det minsta.

Men på onsdag ska vi dit igen. Tänkte som så att det är lika bra att köra på. Brister det nånstans så kanske man hittar var det är fel =) det är väl ett bra sätt. Man kan ju inte sluta röras bara för att man fyllt 40 och blivit lite tjock....eller hur!

/Maria
Kommentar:
2011-09-27 @ 09:53:41
#1: Malin

Vi skulle oxå behöva en sån där dag, röja, rensa, slänga o sälja lite på Blocket. Det är så befriande.



Lycka till med träningen! Själv har jag snart cyklat ihop mina mil, 3 måstemil kvar, sen när cykeln ställs undan blir det sop-promenader istället.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: