mariajr

2011-10-16
16:58:05

En riktig kvinna!


Nu börjar man närma sig att vara "En riktig kvinna". Det är nämligen 1:a gången jag bakat bullar helt på egen hand. Visst är jag duktig. Grabbarna är salig och det första dom säger när dom träffade kompis var "Mamma har bakat bullar"!!! Kompisen ser helt oförstående ut .... det gjorde min mamma igår.

Lars har tittat oroligt på mig några gånger nu. Att se sin fru i förkläde springande mellan tvättstugan och bak är något som han aldrig sett förut. Att jag se satte en sockerbit i kaffet var nog droppen....Du är gravid!!!! Han pratade om nått "Bygga bo stadie"

Å´det är jag verkligen INTE!

Frälsarkransen!


Idag har vi varit på Gudtjänst. Druckit kyrk-kaffe! Ganska mysigt. Isak har börjat sin Konfirmationsläsning idag. Tror att han tycker det var intressant.


Nu slänga mig på rygg en kvart innan middagen ska börja lagas.

/Maria
Kommentar:
2011-10-16 @ 19:30:36
#1: malin

Men vad har hänt?? ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: