mariajr

2011-05-22
09:50:43

Skräckblandad förtjusning!

Igår var vi på utflykt till Skellefteå. Picknickkorgen i bagaget ...
Vi skulle kika och provsitta motorcykel åt mig. Var väldigt mån om att Lars skulle förstå att här köps inget ... men vi kunde provsitta så jag vet vad som känns bra och vilka cyklar jag når ner på. Efter att vi kikat på den första i Kåge och vi satte oss i bilen sa vi nästan i mun på varandra att.... den blir det nog. DEN blir det sa Lars. Även om jag inte har någon erfarenhet så satt jag jättebra på den. Det kändes tryggt. Inget stort as som man genast känner att denna kommer jag inte ha någon kontroll över. Utan ... det kändes bara mysigt (lite läskigt också). Tjejen som ägde den var inte mycket större än mig och jag kunde relatera till henne. Killen var HD åkare och har säkert varit mån om att sköta om tjejens hoj...

Vi åkte vidare till Yamaha för att kika på en Virago. Den var super tjusig och hade endast gått 850mil. Lars provkörde och hade nästan bara gott att säga om den också. Dom gav ett superbra pris ...men...



Denna kunde vi ju inte lämna kvar ...

Den andra hästen tog mig ut på en härlig tur. Det regnade lite men förberedda jag var utrustad med oljerock och cowboy-hatt. Vilken tur på en TRYGG isis. =) Hur härligt som helst. Eftersom det regnat var lluften helt underbar och pollenkonsentrationen begränsad.  Vi galpperade efter stora vägen till hatten blåste av. Det hade jag velat ha bild på.
Hur jag nu ska kunna göra mig av med denna kille är en fråga!

Kram
Kommentar:
2011-05-22 @ 13:52:44
#1: Malin

Den ser jättecool ut :)



Vi får komma förbi o kolla på den snart!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: