mariajr

2011-03-21
21:52:12

Oj oj oj...

Vi börjar bli klumpiga, Lars och jag!
Jag fick ju en liiiten skena på mitt finger i ett försök att slippa operera. Idag fick Lars en stooor skena i ett försök att slippa operation. Jag skulle nog inte sagt att vi varit så friska och klarat oss från förkylningar och annat. Nu har vi sprungit hos doktorn så det räcker i flera år tycker jag...
   

Doktorn ordinerade Lars...yoghurtglass, en kall öl och minst två timmar tv ikväll =)

Men i helgen har vi haft trevligt. LEO´s basket Cup har gått av stapeln. Vi hade pass att stå i fiket både lördag och söndag. Faktiskt riktigt trevligt. Många lag var med...t.o.m från Murmansk. De var väldigt nöjda och skulle gärna komma tillbaka.

På söndag fick våra grabbar träffa några av sina idoler. Speciellt en Rudy Mbemba. Gissa om dom var nöjda!!!



  

Mycket trevlig helg, så trots att man missat fimvädret utomhus och var ganska sliten.

Nu ska jag slänga mig i soffan intill gubben en stund/ M
Kommentar:
2011-03-22 @ 07:22:49
#1: Malin

Oj då det var rejält svullet Lars knä. Är han sjukskriven nu?



Kul f barnen att få träffa stjärnorna, det inspirerar säkert :) Nästa söndag skall sonens lag spela Lulebocup.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: