mariajr

2011-03-25
18:13:01

Låg ...

Vill inte klaga på nått för jag har ju det så bra. Men samtidigt måste man ju ha en orsak när man inte känner sig på topp.
Mitt jobb tar oootroligt mycket energi just nu. Jag vet att jag har ett suveränt jobb och trivs faktiskt jättebra MEN... stressen av att inte riktigt klara uppgifterna är för stor ibland. Stressen av att inte räcka till.
Samtidigt så kanske min hälsa bidrar just nu. Läkaren lugnar med att proverna varit jättebra men samtidigt så ger han mig en ny undersökning fem veckor tidigare än han sa att han skulle. Är han lite bekymrad i alla fall?

Det kanske tar på krafterna att blöda...det har jag gjort i mer än ett kvartal nu. J_vla tarm som inte läker. Tänk om det ena ger det andra! Stressen bidrar till att såret inte läker samtidigt som man har mindre ork att tänka bra tankar hela tiden!

Några jättebra saker är att det är fredag, vila (någorlunda iaf) i ett par dar. Lars ben är absolut på bättringsvägen. Inte bra, men har vänt så operation ligger inte runt hörnet.

Mycket sol ute...förutom basket så ska jag försöka hinna till min häst. Känns som om det var ett bra tag sen nu.

Å´en supergrej är ju att jag har en sån underbar familj.
Nu kom Lars och Klas hem....middagen!
/Kram

Kommentar:
2011-03-25 @ 18:51:03
#1: Malin

Jag tror att du är inne i ond cirkel :( Hoppas du tar dig ur den snart.



Försök att stressa ned, planera inte in för mycket nu i helg tex.



Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: