mariajr

2011-07-05
18:28:31

Soligt Sundsvall!


1200cc Harley Davidsson "Jätte sexig"

Kan det ha varit en Nightster ??? Lite osäker vilken modell jag övningskört.

Gubben och jag lånade varsin HD och har kört i mycket trafik i ett GatuFestens Sundsvall. Det gick skitbra! Erkänner att jag var lite motsträvig i början och tyckte att jag gärna kunde sitta bak på Lars motorcykel men lät mig övertalas till att ta en egen. =)) Ni är jag ju jätteglad för det.

När dom startade den jag skulle köra höll jag ju på ramla baklänges av ljudet....."Inte kan JAG köra en som låter så där" GULP! Man får ju skämmas.....men nu vill jag gärna ha en sån ♥

Drömmar ska vi ju ha ...eller hur!

Lars körde först denna....åkte in och bytte till en annan. Kan det vara för att frun satt på en som lät mer!!??? Jag bara undrar för den han tog sen lät mycket mer ;-)



/Kram 
Kommentar:
2011-07-05 @ 22:58:48
#1: Malin

Den röda var ju jätteläcker fast inte lika sexig förstås!



Hör att ni har det bra :)



Kram Malin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: